Сервіс
Сервісна підтримка
прокрути
Аудіовізуальні рішення, ситуаційні чи диспетчерські центри , системи безпеки, відеонагляд, рішення для освіти – всі ці складні рішення є довгостроковими інвестиціями в розвиток вашого підприємства, організації чи структури управління. Забезпечення надійної, евективної і довговічної роботи обладнання є одним з найважливіших наших завдань
Сервіс

Сервіс від Літер є тим інструментом, що дозволяє бути впевненим у надійній, довговічній роботі систем, попереджувати або оперативно усувати небажані інциденти. Це цілий комплекс послуг що включає в себе аудит систем – щоб докладно розповісти вам про поточний стан систем та зрозуміти як по максимуму використовувати наявні можливості; регулярний моніторинг – щоб попередити інциденти та уникнути аварійних збоїв; регламентне обслуговування – щоб вчасно змінювати частини що відпрацювали ресурс, оновлювати важливі налаштування та функціонал, видаляти критичні забруднення, та з рештою подовжити термін експлуатації системи та забезпечити її надійність; оперативний ремонт та тимчасова підміни обладнання -  для швидкого усунення неполадок;  постійна увага та підтримка з нашого боку -  щоб ви були впевнені в тому що ваші очікування від системи будуть завжди  виправдані

Що ви отримуєте ?
  • Надійність та впевненість

    Ви завжди можете бути впевнені в тому, що покладені на систему функції - чи то гарантування безпеки, чи то проведення відеоконференцій, або контроль виробничого комплексу – будуть виконані з завданою якістю, і саме тоді коли це потрібно вам. Адже проведення регулярного огляду та регламентного обслуговування обладнання суттєво зменшує вірогідність аварійних інцидентів, зменшує час простою системи і зрештою економить ваш час та гроші

  • Оперативність та зручність

    Наша реакція на аварійні інциденти є прогнозованою та швидкою, адже ми резервуємо ресурс наших інженерів саме для вас. Час та порядок проведення планових сервісних робіт узгоджується з вами заздалегідь, ми виконуємо обслуговування непомітно, так щоб не заважати вам виконувати свою роботу

  • Ефективність

    Догляд, своєчасна заміна частин що відпрацювали ресурс, плановий ремонт обладнання - дозволять уникнути втрат від простою систем, зекономити кошти на усуненні наслідків аварійних поломок, та уникнути передчасного виведення системи з експлуатації. Відновлення налаштувань, та функціоналу дозволяє експлуатувати систему з найбільшою ефективністю. В деяких випадках, таких як своєчасне відновлення налаштувань відеостін, або систем безпеки може безпосередньо впливати на здоровья та безпеку ваших співробітників, клієнтів, учнів. Кожен з нас знайомий з висловом  "профілактика завжди краща і дешевша за лікування"

  • Розвиток

    Професійні та зрозумілі поради наших фахівців допоможуть вільно орієнтуватися у функціоналі систем, та використовувати рішення з максимальною користю та ефективністю. До того ми слідкуємо за появою оновлень ПЗ, прошивок, та нових моделе обладнання і завжди охоче ділимось новими можливостями

Як все відбувається ?
  • Ми ретельно оглядаємо систему, вивчаємо наявну документацію , тестуємо обладнання згідно з наявним ТЗ, або згідно узгодженого тест завдання, виявляємо несправне обладнання , визначаємо слабкі місця та наявні недоліки, оцінюємо потенційні ризики.

  • Складаємо висновок (акт аудиту), що містить опис поточного стану системи, висновки щодо існуючого порядку та умов експлуатації системи, можливостей гарантійного обслуговування, надаємо обґрунтовані рекомендації щодо ремонту, заміни, регламентного обслуговування та подальшої експлуатації обладнання.

    Зазвичай ми  ділимо рекомендації  на дві частини. Критичні -  ті, що суттєво впливають на роботу системи, її функціональність, безпеку, та мають бути опрацьовані найближчим часом), та бажані  - такі, що можуть покращити роботу системи або підвищити її ефективність, чи знизити певні ризики, але можуть бути виконані пізніше.

  • Надаємо пропозиції щодо подальшого обслуговування та підтримки системи що включають в себе перелік ремонтних робіт та обладнання що має бути замінено або відремонтовано (для ремонту в нас є налагоджені відносини з сервісними центрами багатьох виробників), перелік регламентних робіт, періодичність їх виконання, стандарти реагування на інциденти, а саме канали та терміни реагування на звернення, обсяги та канали надання дистанційної підтримки і гарантію на виконані сервісні роботи. Після узгодження об’ємів підтримки ми обраховуємо та надаємо вартість ремонту, регулярних сервісних робіт а також понаднормових аварійних виїздів

  • Укладаємо сервісний контракт та виконуємо передбачені роботи за узгодженим графіком, дотримуючись узгоджених стандартів якості сервісу (QoS). Крім того, за потреби, ми відновлюємо необхідну для роботи документацію (складаємо схеми рішення, кабельний журнал, інструкції з експлуатації, тощо ), та ретельно ведемо звітність про стан системи та виконані роботи.

    Якщо ми беремо на сервіс системи, встановлені нашими фахівцями, то планування і виконання сервісу є простішим, адже ми повністю володіємо інформацією про обладнання, маємо готову належну документацію, дані про гарантійні забов’язання постачальників, та маємо можливість залучати до сервісу  інженерів, які приймали участь у монтажу та пусконалагоджуванні саме цієї системи.

Чому наш сервіс особливий ?
  • Досвід та професійність. В нашому штаті працюють сертифіковані інженери з досвідом від 5 до 25 років у сферах AV рішень та систем безпеки, деякі з наших інженерів працюють в Літері понад 15 років. Нашими клієнтами є великі виробничі підприємства, міжнародні компанії, державні установи, збройні сили, університети з усіма в нас довготривалі партнерські відносини які ми підтримуємо вже багато років. Бо ми добре знаємося на системах та рішеннях, і розуміємо потреби наших клієнтів

  • Високі стандарти роботи. Завдяки міжнародному партнерству та участі всесвітньому альянсі інтеграторів GPA ми працюємо за найвищими вимогами та прийнятими світовими стандартами у сфері системної інтеграції, що використовуються для обслуговування глобальних клієнтів по всьому світу. Ми оперативно реагуємо на ваші запити, вчасно виконуємо роботи і звітуємо, ми відповідальні і зрозумілі у спілкуванні

  • Безкомпромісна якість та помірна ціна. Ми маємо налагоджений процес обслуговування та ролі які відповідають безпосередньо за сервіс. Завдяки злагодженій взаємодії, ретельному плануванню та гнучкості ми можемо встановити помірковану вартість на наші послуги не поступившись при цьому в якості робіт що виконуються

  • А ще, ми здатні вислухати і зрозуміти ваші потреби і завдання та запропонувати вам рішення

    Розскажіть нам про себе, про проблеми з якими стикаєтесь при експлуатації систем безпеки, відеонагляду, контролю доступу, конференц систем, обладнання переговорних кімнат, ситуаційних центрів та диспетчерських, відеостін, рішень digital signage, або систем озвучення, зв'яжіться з нами, ми точно знайдемо спосіб вам допомогти

    Завантажити презентацію

Зв’язатись з відділом сервісу:

Telegram

service@leater.ua

Viber

+38 957621757